hemma igen

hej igen! nu är jag hemma från IKEA jag köpte en lampa och en vit matta, jag har hållt på att göra om mitt rum väldigt länge nu typ sen i slutet av agusti och ja har ändrat as mkt. t.ex där det stod en bokhylla är det en soffa och min byrå är på andra sidan av där den stod förut och ja har en annan säng, en plasma tv, playstation, guitar hero, en stereo. mitt lilla barnrum har blivit liksom som ett tonårsrum, great tycker jag! jag var riktigt trött på mitt gamla rum, eller hur det såg ut då. men nu till en annan sak  jag måste säga att venetian princess är så cool! har ni sett hennes youtube klipp? dom är så bra!! ja måste visa dom! här är några som ja har sett
 
 

 

 

Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-29 @ 07:13:44
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Sara

7 things är bäst tkr jag sen kommer Womanzer, you belong with me är lite konstig

2009-12-30 @ 11:31:00
URL: http://saaarasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



Jag passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år:D



http://housebunny.blogg.se

2009-12-30 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0