test

DAGENS VILL HA: nya kläder!

DAGENS KLÄDSEL: jeans leggings, vit linne och en randig tröja.


DAGENS FRISYR: kmr inte ihåg men nu har jag en tofs.

DAGENS LÅT: tick tock med kei$a

 DAGENS PLANER: fixa lite innan festen. tex kläder.

 DAGENS SAKNAD: vet inte

DAGENS DUMMASTE: haha vet inte men jag antar att de är nån kille i klassen ( dom brukar vara dumma/ jobbiga)

DAGENS MISSLYCKANDE: NO provet=( hade inte övat=(

DAGENS DROG: stift till min penna som är trasig

DAGENS KÖP: CANDY!

DAGENS GODIS: Olika men typ tuggumi?

DAGENS HUMÖR: olika

DAGENS CITAT: äntligen fredag!!!

DAGENS JOBBIGASTE: helt klart en kille i min klass som ja sitter brevid=`( jätte konstig och pratar med sig själv och allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0